Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego na stronie https://kursy.katarzynakopczak.pl/
Definicje:
Wszystkie Produkty udostępnione w Sklepie internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały zgodnie z obowiązującym przepisami prawa wprowadzone na rynek polski.
Umowy w Sklepie internetowym są zawierane w języku polskim.
Sprzedawca w ramach prowadzonego Sklepu internetowego świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta.
W celu złożenia zamówienia Klient zobowiązany jest do:
Wszystkie ceny Produktów podane w Sklepie internetowym są wyrażone w złotych.
Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy Produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
Całkowita kwota zamówienia stanowi sumę ceny widniejącej przy Produkcie w momencie złożenia zamówienia.
Zamówienie w Sklepie internetowym zostaje złożone w momencie kliknięcia przez Klienta przycisku „Kupuję i płacę”.
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje od Sprzedawcy powiadomienie na adres poczty elektronicznej zawierające informacje dotyczące treści złożonego zamówienia. Oraz dostęp do zakupionego Produktu.
Klient otrzymuje dostęp do Produktu na czas nieograniczony.
Klient za zakupione w Sklepie internetowym Produkty może dokonywać płatności przelewem za pośrednictwem operatora usług płatności.
Sprzedawca akceptuje także inne formy płatności wskazane na stronie internetowej Sklepu internetowego.
Sprzedawca odpowiada za dostarczenie Produktu w należytym stanie, nieuszkodzonego, bez wad. Przejście niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia zakupionego Produktu przechodzi na Klienta z chwilą jego wydania Klientowi.
Jeżeli Klient nie zaznaczy inaczej, Sprzedawca przyjmuje domniemanie, że jest on Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego (Dz. U. 2014 poz. 121) i rozpatrzy jego reklamację według zasad obowiązujących Konsumentów. W przypadku stwierdzenia wady Produktu Klient może złożyć reklamację za pośrednictwem formularza kontaktowego. Klient składając reklamację w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy powinien co najmniej podać informacje: rodzaj stwierdzonej wady, żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową poprzez jego naprawę albo wymianę na nowy, bądź oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, sposób powiadomienia go o rozpatrzeniu reklamacji, dane kontaktowe Klienta składającego reklamację w zakresie, w jakim są one konieczne do powiadomienia o rozstrzygnięciu reklamacji przez Sprzedawcę.
Do zgłoszonej reklamacji Klient powinien dołączyć reklamowany Produkt oraz przedstawić dowód potwierdzający jego zakup.
Klient zostanie powiadomiony o decyzji Sprzedawcy w sprawie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji w sposób wskazany przez Klienta przy zgłoszeniu reklamacji. W przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji jest niemożliwe w terminie 14 dni, Sprzedawca poinformuje Klienta o przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji oraz powodach nierozpatrzenia jej w terminie.
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny.
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży powinno zostać złożone Sprzedającemu w terminie 14 dni od daty, w której Klient wszedł w posiadanie Produktu. Termin do złożenia oświadczenia jest zachowany, jeżeli zostało ono wysłane Sprzedawcy przed upływem wskazanego terminu.
Oświadczenie Klienta może być sformułowane w sposób dowolny, jednak z jego treści powinna wynikać wola jednoznacznego odstąpienia od umowy sprzedaży. Oświadczenie powinno wskazywać imię i nazwisko Klienta, numer umowy/zamówienia, wskazanie Produktu, od którego zakupu odstępuje Klient. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu w formie pisemnej również podpis osoby składającej oświadczenie.
Klient może posłużyć się formularzem dostępnym na stronie internetowej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać wysłane Sprzedawcy również pocztą lub mailem.
W przypadku odstąpienia przez Klienta od umowy uważa się ją za niezawartą.
Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi, który odstąpił od umowy wszystkie dokonane przez niego płatności związane z zakupem Produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy.
Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta, w szczególności utrzymanie stałego do niego dostępu o każdej porze, zabezpieczenie go przed ingerencją osób trzecich, zabezpieczenie ujawnionych danych osobowych ujawnionych w ramach Konta.
Sprzedawca świadczy również usługę newslettera.
Sprzedawca zobowiązuje się podjąć niezbędne działania w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności Sklepu internetowego.
Zawarcie umowy na świadczenie przez Sprzedawcę w ramach Sklepu internetowego usługi drogą elektroniczną w zakresie prowadzenia Konta wymaga założenia Konta na zasadach określonych w pkt. II. ust. 1 Regulaminu. Klient może zrezygnować w usługi prowadzenia Konta. W tym celu należy napisać do Sprzedawcy. W takim przypadku Sprzedawca zaprzestanie świadczenia usługi prowadzenia Konta, które stanie się nieaktywne. Klient utraci dostęp do danych zawartych na Koncie a jego dane osobowe zostaną usunięte.
Klient może zgłaszać wszystkie nieprawidłowości związane z funkcjonalnością Sklepu internetowego przez formularz kontaktowy Sprzedawcy. Sprzedawca powinien usunąć zgłoszone nieprawidłowości w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
Zakazuje się wykorzystania przez Klienta dostarczonych usług w sposób bezprawny.
Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu internetowego.
Regulamin jest częścią zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta umowy sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.
W trakcie składania, realizacji i rozliczeń zamówienia Klient nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym. Prawem właściwym dla umów sprzedaży zawartych pomiędzy Klientem a Sprzedawcą na warunkach określonych w Regulaminie jest prawo polskie.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów sprzedaży między Sprzedawcą a Klientem będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. W przypadku braku możliwości zawarcia ugodowego rozstrzygnięcia sporu każda ze stron będzie uprawniona do skierowania sprawy do właściwego sądu powszechnego.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu nie naruszą praw Klienta, które nabyli przed datą wejścia w życie nowych zapisów Regulaminu.
Regulamin obowiązuje od dnia 07.04.2025